LEGO vyvinulo kostičky vyrobené z PET lahví
Společnost LEGO Group po třech letech výzkumů a hledání udržitelných řešení přichází s prototypem kostiček vyrobených z PET lahví. Z nich by mělo být možné vyrobit jak základní kostky držící ...
Společnost LEGO Group po třech letech výzkumů a hledání udržitelných řešení přichází s prototypem kostiček vyrobených z PET lahví. Z nich by mělo být možné vyrobit jak základní kostky držící ...
Plastové či plastem potažené papírové kelímky budou nově označeny obrázkem ne příliš prospívající želvičky a varovnými nápisy, že jsou buď z plastu, anebo plasty obsahují. V prodeji se začnou objevovat ...
Města řeší, jak dostat do ulic stromy, které dokáží ochladit rozpálené ulice. Návrat zeleně však často komplikuje rozsáhlá síť inženýrských sítí, jejíž předělání je finančně náročné. I přesto patří výsadba ...
Z české přírody mizí původní živočišné druhy. Mezi hlavní důvody patří ničení přirozených biotopů a jejich vytlačování invazivními druhy. Řešením je mimo jiné návrat velkých kopytníků. „Vracíme do přírody především ...
Plzeňský Prazdroj loni přestal prodávat Gambrinus a Radegast v plastu a do konce příštího roku v něm skončí i další značky. Dvě třetiny lidí přešly z piva v PETu na ...
Trend udržitelnosti už je součástí některých marketingových strategií. A byť pro každou firmu znamená udržitelný marketing něco trochu jiného, většinou stojí na podobných principech. A to u velkých i malých ...
Společnost Eko-kom, která má v Česku na starosti sběr odpadů, od července výrazně zvedá poplatky za téměř všechny obaly. O zhruba třetinu více zaplatí firmy za plasty, plechovky, dolů jdou naopak ...
V síti veřejných dobíjecích stanic E.ON a Pražské energetiky stačí od 1. června registrovaným zákazníkům jen jeden čip nebo karta jedné ze společností. Dosud bylo nutné se u každé registrovat ...
Je květen a Pavel Voráček a vedoucí jeho sadů obhlíží švestky, jabloně a další stromy, které zrovna začínají odkvétat. Počasí zatím letos moc nepřálo, ale jak říká zemědělec, každý rok ...
Horkým tématem posledních let je udržitelnost. Obchodní řetězce na své k přírodě odpovědné konání lákají i zákazníky. Když ale dojde na tvrdá data, většina z nich se o ně nerada dělí a ...