Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, kdy obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]

Chytrá černá krabička z Česka řídí energii remorkéru i domorodou komunitu na ostrově v Kanadě

Petr Matas má ve společnosti ComAp na starosti marketing řídicích systémů pro záložní a nezávislé zdroje energie a pracovně objel skoro celý svět. „Všude je silný trend ke kombinování tradičních zdrojů s obnovitelnými a u tradičních se hledají cesty k udržitelnosti,“ popisuje.

redakce|2024-02-23T09:36:43+01:0023. února 2024| Brandnews, Energetika| , , |

Soutěž E.ON Energy Globe přináší firmám peníze i nové zákazníky. Přihlašování je možné do 3. března

Firmy, které svým podnikáním přispívají k udržitelnosti a lepšímu životnímu prostředí, hledá soutěž E.ON Energy Globe. Do dalšího, již 16. ročníku, se mohou až do 3. března hlásit zajímavé projekty či nápady. Přihlásit je může kdokoliv a za nominaci vítěze získat odměnu.

redakce|2024-02-20T17:02:50+01:0021. února 2024| Brandnews, Energetika| , , , , , |

Excel řadě firem nebude stačit, pak musí přijít digitalizace ESG, uvádí manažer Adastry

Firmy by při plánování ESG strategie a reportingu s ním spojeného neměly zapomínat na automatizaci a digitalizaci dat v této oblasti. Ta hlavně velkým firmám, kterým už nestačí excel a papír, zjednoduší a zefektivní práci s daty, kterých je v ESG velké množství.

redakce|2024-01-24T13:12:32+01:0025. ledna 2024| Brandnews, ESG| , , |

Lidl v lednu zlevnil veganské produkty. Připojuje se tím k celosvětové výzvě „Veganuary“

Leden je měsícem novoročních předsevzetí a příležitostí pro změnu jídelníčku či životního stylu. Proto vznikla ve Velké Británii výzva „Veganuary“, jako možnost vyzkoušení rostlinné stravy. Lidl se k výzvě připojuje rozšířenou nabídkou veganských produktů a slevami.

redakce|2024-01-16T08:21:31+01:0016. ledna 2024| Brandnews, Byznys| , , |

Chladničky s dveřmi, soláry, larvy požírající potravinový odpad či více rostlinných výrobků. Tesco podniká kroky ke snížení emisí CO2

Snaha snižovat emise CO2 v obchodním řetězci není jen o solárních panelech na střeše či výměně chladicího plynu, ale i o edukaci zákazníků, aby jedli třeba méně masa a více zeleniny či rostlinných výrobků.

Přejít nahoru