Brandnews
Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, jejichž obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, jejichž obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Více než půlka světového HDP je závislá na přírodě a fungujících ekosystémech. Dopady jejich degradace začínají pociťovat i firmy, a proto začínají pečovat o biodiverzitu. ČEZ se se zavázal k dosažení pozitivního dopadu na biodiverzitu do roku 2030.
Už jen do letošního prosince mají firmy čas, aby se připravily na plnění nařízení proti odlesňování. „Na konci prosince bychom měli mít vše hotové. Odbije půlnoc na 1. ledna a první dodávka, která bude putovat na trhu EU už by měla mít celou náležitou péči za sebou,“ varuje expertka Deloitte Colette Sladká před tím, aby se firmy nespoléhaly na to, že nařízení bude odloženo.
V revitalizovaném parku v Hodoníně se minulý týden objevil nový designový venkovní nábytek. Mobiliář, který se dá podle potřeby libovolně kombinovat, vznikl ve spolupráci společnosti Sazka s designérem Filipem Kramplou.
Jak dosáhnout zásadních energetických úspor bez vynaložení vlastních investic? Fakultní nemocnice u svaté Anny v Brně využila metodu financování, která to umožňuje.
Na devíti prodejnách Tesco po celé republice nyní běží pilotní projekt, kterým řetězec zkouší večerní darování chlazeného masa a sýrů a uzenin z pultového prodeje. Jde o další způsob, jak Tesco omezuje plýtvání a minimalizuje potravinový odpad.
Praní na rychlé cykly je podle Tomáše Hovorky ze společnosti Unilever trendem. Unilever právě představil v rámci řady Coccolino nový prací gel, který zvládá i patnáctiminutový program. Zároveň pozoruje velký zájem o prací parfémy.
Půda pro ekologické zemědělce, ptačí parky, linka na recyklaci solárů, udržitelná rekonstrukce budovy, ekologická farma i kosmický úklid. To jsou projekty, které se letos utkají v soutěži společnosti E.ON o nejlepší ekologické nápady Česka.
„Je důležité, aby členské státy Evropské unie zaujaly k novému evropskému nařízení o obalech jasné stanovisko,“ říká Jaroslav Vodáček, který je v Česku hlavním manažerem zodpovědným za obaly v řetězci Tesco. „Je to ale složité, protože chybějí prováděcí předpisy,“ dodává.
Jak připravit firmy na klimatickou budoucnost? Změna k lepšímu společně s WWF a Centrem pro otázky životního prostředí Univerzity Karlovy spustila nový kurz KlimaReady: průvodce, který vysvětluje dopady klimatické krize a nabízí cesty, jak se na ni v byznysu připravit.
Allianz pojišťovna stejně jako celý pojišťovací trh čelí nárůstu přírodních katastrof vlivem klimatické změny. Více se proto věnuje preventivním opatřením – ať již edukaci klientů či vylepšování systémů včasného varování, říká expertka Allianz pojišťovny.