Mladí při nakupování módy koukají hlavně na cenu. O dopad na přírodu se stará sotva polovina z nich

Necelá polovina mladých lidí se zajímá o udržitelnost při nakupování módy. Nenošené oblečení posílají dál čtyři pětiny dotazovaných a nakupování v second handech jich chce zkusit sedmdesát procent. Vyplývá to z průzkumu „Jsou sekáče sexy?“ internetové platformy Leepa, která se snaží digitalizovat a sjednotit secondhandový trh.

Karolína Chlumecká|2022-11-11T14:53:17+01:0027. října 2022| Byznys, Odpady, Životní styl| , , , |

Nemůžeme být zelení v červených číslech, říká expertka na udržitelné poradenství

Povinný nefinanční reporting se bude od ledna 2024 týkat více než tisícovky českých firem. Vedoucí partnerka poradenské společnosti EY Alice Machová registruje nyní velký zájem ze strany podniků působících v realitách a stavebnictví.

Irena Buřívalová|2022-11-11T14:43:42+01:0020. října 2022| Byznys, ESG, Rozhovory| , , , , , |

V Česku se staví tradičně z cihel a betonu, my chceme prošlápnout cestu dřevu, říká šéf Skanska Residential

Praha bude mít historicky první bytový dům postavený ze dřeva s bezmála osmdesáti byty. Vyroste v Jinonicích na Radlické ulici a připravuje ho rezidenční developer Skanska se studiem Jakub Cigler Architekti. Bude šetrnější k životnímu prostředí než klasické stavby.

Robert Čásenský|2022-10-18T23:11:03+02:0019. října 2022| Byznys| , |

Udržitelný může být menstruační kalíšek i tramvaj, říká designérka Anna Marešová

Lanovka v podobě navržené Annou Marešovou bude jezdit na Petřín. Zároveň chce Studio Anna Marešová Designers se svým intimním portfoliem pod značkou Whoop·de·doo, kam patří vibrátory, Venušiny kuličky i menstruační kalíšek, expandovat do Itálie či do Německa.

Přejít nahoru