Byznys
Finanční instituce a soukromí investoři se přizpůsobují rizikům, která se objevují s čím dál tím výraznějšími projevy klimatické změny. Základem pro firmy je schopnost rychle se přizpůsobit měnícím se podmínkám.
Finanční instituce a soukromí investoři se přizpůsobují rizikům, která se objevují s čím dál tím výraznějšími projevy klimatické změny. Základem pro firmy je schopnost rychle se přizpůsobit měnícím se podmínkám.
Koupě vánočního stromku z dovozu je z ekologického hlediska nejhorší variantou. Lepší je si pořídit stromek z českých plantáží či nejlépe z prořezávek z certifikovaných lesů. Stromků z nich ale ...
Na průměrný nákup v on-line obchodě Košík.cz padne v průměru pět až sedm papírových tašek, ročně to dělá pár desítek milionů kusů. Desítky tun papírového odpadu z přijatého zboží zároveň ...
Vánoce bez knihy jako by nebyly a letos je opravdu z čeho vybírat. Přinášíme vám několik tipů na čtení z oblasti ekologie a udržitelnosti pro malé i velké čtenáře. Najdete ...
Evropské standardy pro reportování o udržitelnosti firem, které budou muset některé firmy od roku 2023 povinně zveřejňovat, dostávají reálné obrysy. Postoj firem týkající se zejména ochrany klimatu už dnes zohledňují ...
Mimopražská sdružení vlastníků jednotek (SVJ) dostanou od státu méně peněz na renovace. Může za to jejich zařazení do dotačního programu Nová zelená úsporám, který dotuje jen opatření na úsporu energií. ...
Firmy potřebují specialisty, kteří jim pomohou stát se udržitelnější a zelenější. Vznikají díky tomu pracovní pozice, které tu dosud nebyly. Zkušených expertů, kteří by je obsadili, je ale málo. A ...
Podnikatel v oblasti trojrozměrného tisku Josef Průša rozjíždí akcelerační program pro mladé firmy zaměřující se na vývoj inovativních produktů. Tentokrát je zaměřený i na udržitelnost. Po dobu šesti měsíců jim ...
Obchodní řetězec Lidl začíná ve všech svých prodejnách nabízet bedýnky s ovocem a zeleninou, které by jinak musel vyhodit. Tříkilovou bedýnku si zákazník může odnést za 25 korun. Cílem je ...
Je mu jednatřicet, vystudoval Vysokou školu ekonomickou, miluje analýzy. Svůj první startup spoluzaložil před šesti lety. Pak se David Petrbok pár let živil marketingem v korporátu. Tam mu ale došlo, ...
Poptávka po rostlinných produktech rok od roku stoupá. Zatímco loni rostlinné produkty pravidelně kupovala čtyři procenta zákazníků, letos už jde o devět procent. Vyplývá to z průzkumu společnost InsightLab představeném ...