Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, kdy obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]

Lidl v lednu zlevnil veganské produkty. Připojuje se tím k celosvětové výzvě „Veganuary“

Leden je měsícem novoročních předsevzetí a příležitostí pro změnu jídelníčku či životního stylu. Proto vznikla ve Velké Británii výzva „Veganuary“, jako možnost vyzkoušení rostlinné stravy. Lidl se k výzvě připojuje rozšířenou nabídkou veganských produktů a slevami.

redakce|2024-01-16T08:21:31+01:0016. ledna 2024| Brandnews, Byznys| , , |

Chladničky s dveřmi, soláry, larvy požírající potravinový odpad či více rostlinných výrobků. Tesco podniká kroky ke snížení emisí CO2

Snaha snižovat emise CO2 v obchodním řetězci není jen o solárních panelech na střeše či výměně chladicího plynu, ale i o edukaci zákazníků, aby jedli třeba méně masa a více zeleniny či rostlinných výrobků.

Když se firmy nebudou věnovat ESG, mohou mít problémy s konkurenceschopností, říká bankéř ČSOB

Firmy, které podcení ESG a investice do klimaticky přívětivějšího byznysu, mohou začít přicházet o zákazníky a může se začít zhoršovat jejich finanční situace. Jde o otázku jejich konkurenceschopnosti, uvádí Ján Lučan, člen představenstva ČSOB.

Martina Patočková|2023-12-17T22:28:32+01:0018. prosince 2023| Brandnews, ESG| , , , , |

Unilever chce „pěnu“ pro domácí čističe získávat z kukuřice. Pomůže mu v tom slovenská firma Evonik

Suroviny vyráběné z derivátů fosilních paliv se dnes přidávají téměř do všech čisticích prostředků a produktů péče o tělo k zajištění pěnivosti. Unilever proto spolupracuje s firmou Evonik, která bude jejich náhradu získávat z kukuřice.

Redakce|2023-11-21T09:54:28+01:0021. listopadu 2023| Brandnews, Byznys| , , |
Přejít nahoru