Brandnews
Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, jejichž obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, jejichž obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Tesco stejně jako konkurenti řeší, jak omezit plýtvání potravinami. Důležité změny už se podařily díky vztahu s potravinovými bankami. Ještě efektivnějšímu využití potravinových přebytků pomáhá projekt Žádné jídlo nazmar.
V Česku se chystá zálohový systém na PET lahve a plechovky, které by lidé vraceli do obchodů stejně jako pivní lahve. Hlavním cílem zálohování je zvýšení podílu vysbíraných obalů a jejich recyklace tak, aby se z použitých PETek a plechovek daly opět vyrobit nové.
Společnost Danone ve střední a východní Evropě získala uznávaný certifikát B Corp. O firmě, která na něj dosáhne, se říká, že splňuje náročné požadavky na udržitelnost v oblasti řízení, přístupu k zaměstnancům, životnímu prostředí, komunitám i zákazníkům.
Petr Matas má ve společnosti ComAp na starosti marketing řídicích systémů pro záložní a nezávislé zdroje energie a pracovně objel skoro celý svět. „Všude je silný trend ke kombinování tradičních zdrojů s obnovitelnými a u tradičních se hledají cesty k udržitelnosti,“ popisuje.
Firmy, které svým podnikáním přispívají k udržitelnosti a lepšímu životnímu prostředí, hledá soutěž E.ON Energy Globe. Do dalšího, již 16. ročníku, se mohou až do 3. března hlásit zajímavé projekty či nápady. Přihlásit je může kdokoliv a za nominaci vítěze získat odměnu.
Aliance pro bezemisní budoucnost, která vznikla loni na podzim a za níž stojí dvacítka tuzemských firem a institucí, poslala otevřený dopis českým ministerstvům. Apeluje v něm na rychlou úpravu Vnitrostátního plánu v oblasti energetiky a klimatu.
Firmy by při plánování ESG strategie a reportingu s ním spojeného neměly zapomínat na automatizaci a digitalizaci dat v této oblasti. Ta hlavně velkým firmám, kterým už nestačí excel a papír, zjednoduší a zefektivní práci s daty, kterých je v ESG velké množství.
Leden je měsícem novoročních předsevzetí a příležitostí pro změnu jídelníčku či životního stylu. Proto vznikla ve Velké Británii výzva „Veganuary“, jako možnost vyzkoušení rostlinné stravy. Lidl se k výzvě připojuje rozšířenou nabídkou veganských produktů a slevami.
Snaha snižovat emise CO2 v obchodním řetězci není jen o solárních panelech na střeše či výměně chladicího plynu, ale i o edukaci zákazníků, aby jedli třeba méně masa a více zeleniny či rostlinných výrobků.
Od roku 2024 by firmy měly zveřejňovat informace o svých aktivitách v souladu s EU taxonomií podle čtyř nových environmentálních cílů. Nedávný průzkum poradenské společnosti EY ukázal, že společnosti v ...