Brandnews

Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, jejichž obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]

Zálohování je cesta k cirkularitě PET lahví a plechovek, říká Martin Veselý z Mattoni

V Česku se chystá zálohový systém na PET lahve a plechovky, které by lidé vraceli do obchodů stejně jako pivní lahve. Hlavním cílem zálohování je zvýšení podílu vysbíraných obalů a jejich recyklace tak, aby se z použitých PETek a plechovek daly opět vyrobit nové.

Veronika Němcová|2025-03-23T15:44:40+01:0006. března 2024| Brandnews, Podcasty| , , , |

Chytrá černá krabička z Česka řídí energii remorkéru i domorodou komunitu na ostrově v Kanadě

Petr Matas má ve společnosti ComAp na starosti marketing řídicích systémů pro záložní a nezávislé zdroje energie a pracovně objel skoro celý svět. „Všude je silný trend ke kombinování tradičních zdrojů s obnovitelnými a u tradičních se hledají cesty k udržitelnosti,“ popisuje.

redakce|2024-02-23T09:36:43+01:0023. února 2024| Brandnews, Energetika| , , |

Soutěž E.ON Energy Globe přináší firmám peníze i nové zákazníky. Přihlašování je možné do 3. března

Firmy, které svým podnikáním přispívají k udržitelnosti a lepšímu životnímu prostředí, hledá soutěž E.ON Energy Globe. Do dalšího, již 16. ročníku, se mohou až do 3. března hlásit zajímavé projekty či nápady. Přihlásit je může kdokoliv a za nominaci vítěze získat odměnu.

redakce|2024-02-20T17:02:50+01:0021. února 2024| Brandnews, Energetika| , , , , , |

Lidl v lednu zlevnil veganské produkty. Připojuje se tím k celosvětové výzvě „Veganuary“

Leden je měsícem novoročních předsevzetí a příležitostí pro změnu jídelníčku či životního stylu. Proto vznikla ve Velké Británii výzva „Veganuary“, jako možnost vyzkoušení rostlinné stravy. Lidl se k výzvě připojuje rozšířenou nabídkou veganských produktů a slevami.

redakce|2024-01-16T08:21:31+01:0016. ledna 2024| Brandnews, Byznys| , , |

Chladničky s dveřmi, soláry, larvy požírající potravinový odpad či více rostlinných výrobků. Tesco podniká kroky ke snížení emisí CO2

Snaha snižovat emise CO2 v obchodním řetězci není jen o solárních panelech na střeše či výměně chladicího plynu, ale i o edukaci zákazníků, aby jedli třeba méně masa a více zeleniny či rostlinných výrobků.

Přejít nahoru