Brandnews
Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, jejichž obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, jejichž obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Operátor O2 vydal svůj třetí ESG report. Mapuje v něm témata od uhlíkové stopy přes digitalizaci až po kybernetickou bezpečnost. Letos chystá reporty dva, jeden podle GRI a jeden už cvičně dle evropských standardů CSRD.
Letošní třetí ročník Zelené výzvy, která motivuje zaměstnance finančních institucí, aby do práce zamířili jinak, než sami autem se spalovacím motorem, překonal loňský ročník. Za dva měsíce nasbírali soutěžící při cestě do práce o 1116 tisíc „zelených kilometrů“ více než loni.
Zatímco za letošní rok budou muset reportovat nefinanční data jen velké společnosti, které už mají vesměs s ESG zkušenosti, od příštího roku se tato povinnost dotkne celé řady nových firem.
Světový den udržitelnosti letos připadá na 30. října. O snižování ekologické stopy usiluje dlouhodobě i PENNY, příkladem je výstavba dřevěných prodejen, instalace fotovoltaiky, dobíječek na elektroauta či letos otevřené veřejné solární parkoviště u prodejny v Počátkách.
Krajinu u středočeských Milovic dlouhou dobu pokrývaly agresivní druhy trav. Až divocí koně, pratuři a zubři ji změnily k nepoznání. Zakladatel a ředitel České krajiny Dalibor Dostál velké kopytníky vrací do české krajiny již od roku 2015.
Chcete si pořídit fotovoltaiku a láká vás sdílení elektřiny z chaty do bytu? Otestujte si, co víte o tom, jak připojit k síti sluneční elektrárnu na střeše domu, a to jak rodinného, tak bytového.
„Loni jsme z našich prodejen a distribučních center darovali 1 633 tun přebytečných potravin místním charitativním organizacím. Toto množství odpovídá 3,8 milionu porcí jídel, které pomohly lidem v nouzi,“ říká Lucie Loučková, CSR manažerka společnosti Tesco ČR.
Záplavy, nebo naopak sucha a nedostatek vody. To jsou jedny z nejčastějších klimatických rizik, která ohrožují portfolio realitní společnosti CPI Property Group. Takový je závěr analýzy klimatických rizik, kterou společnost právě dokončila.
Jak mohou firmy snížit svoji ekologickou stopu a zlepšit ESG skóre pomocí rostlinné stravy? Na to se ve svém poradenství zaměřuje nezisková organizace ProVeg Česko, která podnikům pomáhá s vytvářením udržitelných strategií.
Podle Jaroslava Vodáčka, který je v Česku hlavním manažerem zodpovědným za obaly v řetězci Tesco, mohou zavádění nového evropského nařízení o obalech zkomplikovat dlouhé implementační lhůty, které prodlouží nejistotu pro firmy.