Přeskočit na obsah
FacebookLinkedInInstagram
Ekonews Logo Ekonews Logo Ekonews Logo
  • UDRŽITELNÝ BYZNYS
  • ENERGETIKA
  • KRAJINA
  • ZE SVĚTA
  • ROZHOVORY
  • ODPADY
  • VAŠE PŘÍSPĚVKY
  • PODCASTY
  • Speciál Udržitelný marketing
  • Brandnews
  • Elektromobilita
  • Žebříčky udržitelnosti
  • Klimatická změna
  • UDRŽITELNÝ BYZNYS
  • ENERGETIKA
  • KRAJINA
  • ZE SVĚTA
  • ROZHOVORY
  • ODPADY
  • VAŠE PŘÍSPĚVKY
  • PODCASTY
  • Speciál Udržitelný marketing
  • Brandnews
  • Elektromobilita
  • Žebříčky udržitelnosti
  • Klimatická změna
  • UDRŽITELNÝ BYZNYS
  • ENERGETIKA
  • KRAJINA
  • ZE SVĚTA
  • ROZHOVORY
  • ODPADY
  • VAŠE PŘÍSPĚVKY
  • PODCASTY
  • Speciál Udržitelný marketing
  • Brandnews
  • Elektromobilita
  • Žebříčky udržitelnosti
  • Klimatická změna
Úvodní stránka>Příspěvky>Speciál Udržitelný marketing

Zelený marketing musí být férový a transparentní, shodují se firmy

Trend udržitelnosti už je součástí některých marketingových strategií. A byť pro každou firmu znamená udržitelný marketing něco trochu jiného, většinou stojí na podobných principech. A to u velkých i malých ...

Od Valentina Podlesná|2021-06-13T20:07:01+02:0013. června 2021|Kategorie: Speciál Udržitelný marketing|Štítky: greenwashing, udržitelný marketing|
Čtěte dále

Udržitelnost je často jen nálepka pro firmy i spotřebitele, říká Denisa Hejlová

Zatímco dřív byla udržitelnost okrajovým tématem, teď je z ní mainstream. Snadno se ale může stát jen líbivou nálepkou, a to jak pro firmy, které chtějí vypadat zelenější než jsou, ...

Od Veronika Němcová|2021-04-22T09:31:32+02:0021. dubna 2021|Kategorie: Speciál Udržitelný marketing|Štítky: ekologie, greenwashing, marketing, udržitelnost|
Čtěte dále

Praha má být čistější, omezí reklamu i v širším centru

Reklamní plachty nebudou moci od července letošního roku viset na fasádách domů nejen v nejpřísněji chráněné památkové zóně Prahy, ale i v širším centru. Vstoupí totiž v platnost nové rozšíření ...

Od Valentina Podlesná|2021-04-08T12:45:35+02:0030. března 2021|Kategorie: Speciál Udržitelný marketing|Štítky: billboardy, omezení, plachty, Praha, reklama|
Čtěte dále

Konec přeplácaných ulic. Reklamy ve městech ubývá, někde situaci komplikuje legislativa

Česká města omezují venkovní reklamu v ulicích. Situaci jim však komplikuje legislativa. Jednotlivé druhy reklam totiž spadají pod různé zákony. Proto jsou oblasti, na které magistráty nemají páky. Různí se ...

Od Valentina Podlesná|2021-03-03T11:55:37+01:0001. března 2021|Kategorie: Speciál Udržitelný marketing|Štítky: manuál, reklama, vizuální smog|
Čtěte dále

Jak dělat udržitelný marketing a ne greenwashing? Bez udržitelného produktu to nejde

Na zvyšující se tlak na udržitelnost, používání k přírodě šetrnějších produktů a na odpovědnější chování reaguje ve větší či menší míře většina firem. To s sebou zároveň nese i otázky, ...

Od Martina Patočková|2021-02-09T15:07:43+01:0009. února 2021|Kategorie: Speciál Udržitelný marketing|Štítky: udržitelný marketing|
Čtěte dále

PODPOŘTE EKONEWS

 

ŠPINAVÉ MILIARDY

E-book verze pro PC (dvoustranná)
E-book verze pro mobil (jednostranná)

NEJZAJÍMAVĚJŠÍ

  • Život vedle skládky, to jsou požáry, špinavá voda a boje o peníze, popisuje zastupitel Hořovic

    2 listopadu, 2021

  • Čáslav pokračuje v boji o stamiliony s odpadovou AVE. Případ šetří policie

    1 října, 2021

  • Dejme přednost transparentnosti a kvalitním datům před dojmologií, vyzývá Niedermayer k diskusi o elektromobilitě

    12 září, 2021

NEJNOVĚJŠÍ PODCAST

GREENWASHING POLICAJT

  • Pozor na sázení stromů. Marketingově vypadá dobře, ale klimatickou změnu tím nezastavíme

    Pozor na sázení stromů. Marketingově vypadá dobře, ale klimatickou změnu tím nezastavíme

CO JE GREENWASHING?

ŽEBŘÍČKY UDRŽITELNOSTI

Rozhodli jsme se společně s naším sesterským projektem Impact Metrics porovnávat společnosti dle jednotlivých oborů na základě dat z oblasti udržitelnosti.

Prvním publikovaným žebříčkem byly obchodní řetězce:

  1. Kaufland CZ
  2. Makro
  3. Ikea
  4. Asko
  5. Tesco
  6. Kaufland SK
  7. Penny market
  8. Lidl SK
  9. Rossmann
  10. Lidl CZ
  11. Dm drogérie
  12. Globus, Albert, Billa

Více o tom, jak jsme společnosti hodnotili zde anebo na stránkách Impact Metrics.

  • O nás
  • Inzerce
  • Kontakt
  • Redakce
  • Nadační fond
  • Zásady cookies (EU)

Podpořili nás

Copyright © 2019 - 2020 | Ekonews For Future Media s.r.o. | Podmínky užití obsahu
FacebookLinkedInInstagram
Page load link