Brandnews
Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, jejichž obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Brandnews jsou speciálně označené články či podcasty, jejichž obsah vytváří redakce a které vznikají ve spolupráci s obchodními partnery. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Firmy by při plánování ESG strategie a reportingu s ním spojeného neměly zapomínat na automatizaci a digitalizaci dat v této oblasti. Ta hlavně velkým firmám, kterým už nestačí excel a papír, zjednoduší a zefektivní práci s daty, kterých je v ESG velké množství.
Leden je měsícem novoročních předsevzetí a příležitostí pro změnu jídelníčku či životního stylu. Proto vznikla ve Velké Británii výzva „Veganuary“, jako možnost vyzkoušení rostlinné stravy. Lidl se k výzvě připojuje rozšířenou nabídkou veganských produktů a slevami.
Snaha snižovat emise CO2 v obchodním řetězci není jen o solárních panelech na střeše či výměně chladicího plynu, ale i o edukaci zákazníků, aby jedli třeba méně masa a více zeleniny či rostlinných výrobků.
Od roku 2024 by firmy měly zveřejňovat informace o svých aktivitách v souladu s EU taxonomií podle čtyř nových environmentálních cílů. Nedávný průzkum poradenské společnosti EY ukázal, že společnosti v ...
Každý Čech vyprodukuje v průměru 15,7 kilogramů elektroodpadu ročně. Výrazně se na něm podílejí i vyřazené mobilní telefony. Udržet je v oběhu díky výkupu a repasování se snaží i mobilní operátoři.
Oblast ESG představovala zatím pro banky hlavně zátěž, ta doba ale pomalu končí, říká Radek Laštovička z poradenské společnosti EY zabývající se poradenstvím pro finanční instituce a mající na starosti různé ESG projekty.
Zatímco v Evropě se zrecykluje kolem padesáti procent nápojových kartónů, v Česku dlouhodobě jen kolem pětiny. Společnost Tetra Pak, jeden z významných výrobců, proto prosazuje stanovení závazných cílů pro jejich recyklaci.
Firmy, které podcení ESG a investice do klimaticky přívětivějšího byznysu, mohou začít přicházet o zákazníky a může se začít zhoršovat jejich finanční situace. Jde o otázku jejich konkurenceschopnosti, uvádí Ján Lučan, člen představenstva ČSOB.
Tlak na snižování uhlíkové stopy se zvyšuje a s tím také roste poptávka po řešeních, které firmám mohou pomoci splnit jejich cíle. Jedním z nich mohou být uhlíkové kompenzace, neboli offsety.
Obchodní řetězec Lidl od letošního roku omezil u svých vlastních značek marketing cílený na děti. Zároveň chce zhruba do dvou let prodávat výrobky s obrázky cílícími na děti jen v případě, když splní kritéria Světové zdravotnické organizace pro zdravé potraviny.