Komerční sdělení
V této rubrice publikujeme články obchodních partnerů. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
V této rubrice publikujeme články obchodních partnerů. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Vyšší míra renovací stávajících budov a cílené investice do stavebních a technologických opatření ve veřejném sektoru jsou s ohledem na evropskou legislativu nezbytností. Krajům, městům a obcím s nimi pomůže program Nová ELENA od Národní rozvojové banky.
Haflingové slaví 150 let. Koně tohoto známého plemene, které pochází z Jižního Tyrolska na severu Itálie, se dodnes pasou na tamních loukách, využívají se k rekreaci a pomáhají v lese.
Spoluzakladatel architektonického studia Prodesi/Domesi Pavel Horák vyhlíží éru bouřlivého rozvoje dřevostaveb. Po letech, kdy dominovaly menší rodinné či víkendové domy, přichází doba velkých projektů a celých čtvrtí. Dřevo je podle něj totiž hi-tech materiál.
Téma udržitelnosti už není v automobilovém průmyslu jen frází, ale stává se jeho běžnou součástí. Škoda Auto se soustavně snaží minimalizovat vlastní ekologickou stopu, posilovat trvale udržitelný růst, ale i pozitivně působit na společnost.
Green Beauty Market je největší pop-up s pečlivě zkontrolovanou přírodní kosmetikou v Evropě, který se z udržitelných důvodů koná v koupelnovém showroomu Laufen Space, dostupném vlakem i MHD přímo v centru Prahy. Sedmý ročník GB Marketu je doplněn o konferenci, která se uskuteční ve Spojka Events v Karlíně a lze ji sledovat také online.
Každý z nás může denně snižovat svoji uhlíkovou stopu, třeba kratším sprchováním, snížením teploty praní prádla anebo mytím nádobí v myčce místo v ruce, radí společnost Henkel. Ta zároveň dekarbonizuje výrobu.
Každý rok se do oceánů vyhodí asi osm milionů tun plastového odpadu a kosmetický průmysl na něm má nemalý podíl. V segmentu takzvané green beauty existují značky, které se snaží jít příkladem a definovat budoucnost kosmetického průmyslu svými obalovými inovacemi.
Moravskoslezský kraj, stejně jako další regiony v Česku i Evropě, čelí otázce, jak se co nejlépe připravit na dopady klimatické změny a zmírnit její následky. Jedním z nástrojů je projekt LIFE COALA, který pomáhá městům, obcím i zemědělské krajině lépe se adaptovat na stále častější extrémní projevy počasí.
Až do 17. října je možnost přihlašovat projekty do letošního ročníku grantové výzvy Sázíme na klima. Žadatelé mohou na ekologická opatření získat od 50 do 200 tisíc korun.
Od ledna 2025 se stává ESG reporting povinností pro další velkou skupinu firem. Ale již dnes dopadá na celé dodavatelské řetězce. Jak k ESG přistoupily některé přední české společnosti? Jak se budou výstupy auditovat? A jakým způsobem nejlépe ESG komunikovat?