Komerční sdělení
V této rubrice publikujeme články obchodních partnerů. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
V této rubrice publikujeme články obchodních partnerů. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Šestisedačková lanovka z jihotyrolského Kronplatzu, kde vozila lyžaře téměř tři dekády, bude nově sloužit lyžařům ve skiareálu Deštné v Orlických horách. Lanovka prošla před osmi lety velkou revizí, řadu důležitých částí má proto úplně nové.
Rostlinné produkty si čím dál tím častěji nacházejí místo v českých jídelníčcích. Nejnovější průzkum organizace ProVeg International odhaluje, že rostlinné alternativy masa a mléka nejenže drží krok s živočišnými protějšky, ale v některých výživových parametrech je dokonce překonávají.
Vyšší míra renovací stávajících budov a cílené investice do stavebních a technologických opatření ve veřejném sektoru jsou s ohledem na evropskou legislativu nezbytností. Krajům, městům a obcím s nimi pomůže program Nová ELENA od Národní rozvojové banky.
Haflingové slaví 150 let. Koně tohoto známého plemene, které pochází z Jižního Tyrolska na severu Itálie, se dodnes pasou na tamních loukách, využívají se k rekreaci a pomáhají v lese.
Spoluzakladatel architektonického studia Prodesi/Domesi Pavel Horák vyhlíží éru bouřlivého rozvoje dřevostaveb. Po letech, kdy dominovaly menší rodinné či víkendové domy, přichází doba velkých projektů a celých čtvrtí. Dřevo je podle něj totiž hi-tech materiál.
Téma udržitelnosti už není v automobilovém průmyslu jen frází, ale stává se jeho běžnou součástí. Škoda Auto se soustavně snaží minimalizovat vlastní ekologickou stopu, posilovat trvale udržitelný růst, ale i pozitivně působit na společnost.
Green Beauty Market je největší pop-up s pečlivě zkontrolovanou přírodní kosmetikou v Evropě, který se z udržitelných důvodů koná v koupelnovém showroomu Laufen Space, dostupném vlakem i MHD přímo v centru Prahy. Sedmý ročník GB Marketu je doplněn o konferenci, která se uskuteční ve Spojka Events v Karlíně a lze ji sledovat také online.
Každý z nás může denně snižovat svoji uhlíkovou stopu, třeba kratším sprchováním, snížením teploty praní prádla anebo mytím nádobí v myčce místo v ruce, radí společnost Henkel. Ta zároveň dekarbonizuje výrobu.
Každý rok se do oceánů vyhodí asi osm milionů tun plastového odpadu a kosmetický průmysl na něm má nemalý podíl. V segmentu takzvané green beauty existují značky, které se snaží jít příkladem a definovat budoucnost kosmetického průmyslu svými obalovými inovacemi.
Moravskoslezský kraj, stejně jako další regiony v Česku i Evropě, čelí otázce, jak se co nejlépe připravit na dopady klimatické změny a zmírnit její následky. Jedním z nástrojů je projekt LIFE COALA, který pomáhá městům, obcím i zemědělské krajině lépe se adaptovat na stále častější extrémní projevy počasí.