Komerční sdělení
V této rubrice publikujeme články obchodních partnerů. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
V této rubrice publikujeme články obchodních partnerů. Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte [email protected]
Druhý ročník konference Vyspělé Česko 2025 proběhne 19. až 20. listopadu v pražském Národním domě na Vinohradech. Tématy budou průmyslová transformace, oběhové hospodářství a čisté technologie.
Společnost LG Electronics od října roku 2024 naplno realizuje ESG kampaň, jejímž cílem je zvyšování povědomí o recyklaci elektroodpadu a podpora vzdělávání v této oblasti. Do kampaně se zapojilo více než 4200 dětí a studentů z celkem 423 vzdělávacích institucí.
Připravovaný 7. ročník veletrhu e-SALON, který se bude konat od 13. do 16. listopadu na výstavišti PVA Expo Praha v Letňanech, bude potvrzením nástupu vozů s alternativními pohony. Přihlášeno je historicky nejvíce značek zabývajících se e-mobilitou.
Evropská ESG legislativa k udržitelnosti se mění. Připojte se už 22. října na exkluzivní webinář od Frank Bold Advisory, který nabídne praktický přehled klíčových změn, jež přináší balíček Omnibus v oblasti ESG reportingu.
Přijďte na největší český festival o studiu v zahraničí, úspěchu a rozvoji individuálních talentů. Koná se v úterý 7. října od 13 hodin v Cubex centru na Pankráci v Praze 4.
Sucho, přehřívání měst a extrémní počasí jsou výzvou, které čelí obce po celé České republice. Ostrava na ně reaguje systematicky – už od roku 2017 naplňuje svou Adaptační strategii na změnu klimatu a díky investicím do modrozelené infrastruktury patří k městům, která udávají směr.
Společnost K-net rozšířila svůj vozový park o nové elektromobily. Vedle osobních referentských vozů nyní zahrnuje také elektrické dodávky, které slouží každodenním potřebám firmy a významně přispívají ke snižování ekologické stopy.
S ohledem na budoucnost — tak Lidl přistupuje k nakládání s potravinami. Řadou opatření redukuje plýtvání potravinami od příjmu zboží až po jeho prodej zákazníkům. Společnost se také pravidelně zapojuje do celostátní Sbírky potravin a od roku 2021 také rozvíjí úspěšný projekt „S Lidlem šetříme jídlem“.
Až sto tisíc může získat profesionální či amatérský sportovní klub, který se do konce června přihlásí do výzvy o grant Sport bez odpadu Nadace Tipsport. A to pokud uspěje se svým návrhem, který ozelení jeho činnost.
Představte si svět, kde se krása snoubí s respektem k přírodě. Kde jste při každém použití kosmetiky ohleduplní k sobě, k půdě a rostlinám kolem nás. To je realita udržitelné kosmetiky, kterou přináší značka Weleda. Nově i v podobě rozšíření oblíbené vlasové péče Rozmarýn.