Zimní sporty bez „věčných chemikálií“ lze provozovat jen těžko. Alternativ od českých značek je velmi málo
Zákazníci se outdoorového oblečení obsahujícího „věčné chemikálie“ vzdát nechtějí, protože nenasákne vodou. Běžné značky lyžařského oblečení proto tyto látky většinou nenahrazují, jak vyplývá z průzkumu Ekonews.
KFC – skleněné brčko v dřevěné krabičce
Fast foodový řetězec s kuřaty, KFC, jeden ze symbolů plastových brček a původců velkého množství jednorázového odpadu, chtěl vypadat dobře aspoň na Vánoce. Jako dárek rozesílal ...
Ulevit planetě můžete i vy. Dvanáct tipů, jak zmenšit plastovou stopu
I když Češi patří v třídění odpadů mezi lepší unijní průměr, pohledem statistik je stále co zlepšovat. V roce 2018 se z 544 kilo komunálního odpadu, který připadl na každého Čecha, využilo zhruba ...
Džíny budou „zelenější“. Chtějí je i velké módní značky
Džíny patří k jednomu z nejhorších produktů módního průmyslu z pohledu toho, kolik je na jejich výrobu potřeba vody a kolik se na ně použije chemických látek. Několik známých ...
Zbytky zeleniny a ovoce z obchodů sní žížaly
Obchodním řetězcům jako je Kaufland či Tesco, ale i samotným dodavatelům, zbývají ročně stovky tun ředkviček, mrkví, brambor a další neprodané zeleniny či ovoce. Na to, kam ...