Čching-tao (Čína) 4. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Jako oficiální partner soutěže UEFA EURO 2024™ chce společnost Hisense poskytnout fanouškům špičkový zážitek ze sledování zápasů. Svou kampaň „BEYOND GLORY“ (Víc než sláva) zahajuje novým reklamním spotem, v němž představuje nejnovější inovativní produkty pro krásnější život.

Dokonalý zážitek ze sledování EURO 2024™

V nové reklamě můžeme vidět špičkové ULED a laserové televizory Hisense, navržené pro ještě úchvatnější zážitky ze sledování sportovních přenosů a zábavy. Hlavní hvězdou je ULED Mini-LED televizor U7N s vyspělými technologickými prvky, jako je podsvícení Mini-LED, technologie kvantových teček a 144Hz herní režim Game Mode PRO. To vše slibuje opravdu vynikající vizuální zážitek nejen z fotbalového Eura, ale i při hraní online her.

Prostřednictvím laserového televizoru L9H se supervelkými úhlopříčkami 100″ a 120″ klade společnost Hisense důraz také na kvalitní zážitek filmových diváků. Laserový televizor TriChroma s velmi krátkou projekční vzdáleností zase promítá živý obraz v rozlišení 4K, který je ideální pro dokonalé fotbalové fandění.

Vychutnejte si chytrý životní styl Smart-Life

Chytré bydlení Smart-Life je tu – a nabízí propojení s vašimi domácími spotřebiči prostřednictvím aplikace Hisense ConnectLife App. Chytrá chladnička Hisense PureFlat je vybavena antibakteriální ochranou a prostřednictvím vlastní aplikace umožňuje ovládat nastavení chladničky, spravovat zásoby potravin, plánovat jídelníček – a dokonce při vaření sledovat zápas na obrazovce dveří.

Něco na zub ke sledování zápasu? Stačí vložit dobroty do trouby ze série Hisense Hi8 BlackLine, připojit se k aplikaci a sledovat, jak se jídlo připravuje, aniž byste museli opustit pohovku před televizí. O důkladnou očistu vaší fandící výbavy se zatím postará pračka a sušička z řady Hisense 7S. Pomocí režimu propojení pračky se sušičkou v aplikaci ConnectLife se zvolený prací program odešle na dálku také do sušičky Hisense, která tak může inteligentně zvolit správný program sušení. A když už jsou všechny domácí práce hotovy, přichází čas zkontrolovat stav domácí vinotéky a nastavit optimální teplotu – samozřejmě na dálku. Teď už stačí jen popadnout vychlazenou láhev z vinotéky Hisense JC Series a vrátit se k zápasu!

Když se zápas pořádně rozhoří, chladnou hlavu vám pomůže udržet klimatizace Hisense Energy Pro X. Tato klimatizace s technologií AI Smart identifikuje vaši polohu pomocí funkce Smart Eye a zároveň inteligentně upravuje teplotu, vlhkost a proudění vzduchu, aby zajistila vaše pohodlí při sledování hry.

Nechte si v nové reklamě předvést, jak vám díky pohodlnému systému Hisense Smart living neunikne ani jediný okamžik UEFA EURO 2024™! Společnost Hisense přináší prostřednictvím svých inovativních televizních produktů a domácích spotřebičů dokonalou kombinaci zážitků ze sledování her a chytrého bydlení.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Také v roce 2023 si značka Hisense udržela druhou příčku na celosvětovém žebříčku dodávek televizorů. Společnost Hisense prochází intenzivním rozvojem a momentálně již působí ve více než 160 zemích.

Video – https://www.youtube.com/watch?v=d45AVux_wuQ 

 

KONTAKT: Patrick Chen, [email protected]